Her finner du svar på de mest vanlige spørsmålene vi mottar på vår kundeservice.
Om du ikke finner svar på spørsmålet ditt her, kan du kontakte oss via skjemaet nederst på siden.
Gyldighetstiden finner du på baksiden av gavekortet.
Henvendelser vedrørende forlengelse av gavekortet må tas direkte med utsteder av gavekortet.
Nei. På gavekort utstedt av iGive er det ingen gebyr ved betaling med gavekort, eller andre former for gebyrer etter kjøp. Mottaker av gavekortet vil med andre ord alltid ha hele verdien på gavekortet tilgjengelig som betalingsmiddel.
Gavekortet kan kun fylles opp en gang.
Det er kun ubrukte (og tomme) gavekort du kan fylle opp med saldo i gavekortladeren på iGive.no eller i appen Mine Gavekort.
Saldo kan du sjekke på våre nettsider iGive.no eller i appen Mine Gavekort som er tilgjengelig i App-store og Google Play.
Sjekk at gavekortet kommer fra oss. Det står iGive.no på baksiden av alle våre gavekort.
Spørsmål vedrørende utgått kort må tas direkte med utsteder av gavekortet du besitter.
Se hjemmesiden til kjøpesenteret, kjeden eller næringsforeningen.
Gavekortene blir først sendt når du har betalt fakturaen som du mottok da du bestilte gavekortene.
Faktura er sendt til den e-posten du har oppgitt.
Gavekortene blir sendt i adskilte konvolutter.
Har du ikke mottatt alle gavekortene samtidig, vil du normalt motta øvrige gavekort i løpet av et par dager.
Leveringstid på gavekort er normalt inntil 10 virkedager.
Dersom det har gått mer enn 2 uker siden gavekortet ble bestilt kan du fylle ut skjemaet nederst på siden med ordrenummeret du finner på kvitteringen du skal ha mottatt på e-post fra support@igive.no.
Gå til følgende artikkel for riktig instruks for din kombinasjon av type mobiltelefon og nettleser:
https://igive.no/hvordan-gi-nettleseren-tilgang-til-mobilens-kamera/